جزئیات هشتمین روز اعزام قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا در مسجد سلیمان وشوشتر
کد خبر: 3697577
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

جزئیات هشتمین روز اعزام قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا در مسجد سلیمان وشوشتر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اعضای کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نیروی زمینی ارتش، اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب‌غرب کشور در هشتمین روز به اجرای محافل مختلف پرداختند.

به گزارش ایکنا؛ کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب طی امروز، 15 اسفندماه به اجرای محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن خواهد پرداخت.
طبق جدول زمان‌بندی، این کاروان صبح امروز به اجرای برنامه در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان ویژه کارکنان پایور و وظیفه در نوبت صبح و در تعمیرات و تانک‌سازی مسجد سلیمان همراه با تلاوت اذانگاهی ظهر و عصر به اجرای برنامه پرداختند.
همچنین این کاروان قرآنی نیز در یکی از مساجد شوشتر پس از نماز مغرب و عشا، محفل قرآنی و کرسی تلاوت قرآن ویژه اعضای خانواده برگزار می‌کند.
یادآور می‌شود، این محافل با رویکرد طرح تدبر در آیات نورانی قرآن انجام می‌شود که در طول برپایی محفل، سؤالات قرآنی از آیات تلاوت شده، مطرح شده و هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و محفل فوق با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما، آستان مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس امامزاده موسی‌بن‌‌الکاظم(ع) سبزه‌قبا در دزفول و همکاری یگان‌های استان‌های قم، لرستان و خوزستان برپا می‌شود.
اعضای این کاروان قرآنی محمد کاشانی به عنوان مجری، حسین اسلامی و علی‌اکبر گلاب‌زایی، حافظ کل قرآن و مهدی سعادت، نایبعلی عبداللهی، ابوالفضل قدیانی، سجاد علیپور و میلاد خادم به عنوان قاریان در این کاروان حضور دارند.


انتهای پیام

captcha