دومین همایش مطالعات میان رشته‌ای قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3694350
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
همزمان با تجلیل از سیدمحمدباقر حجتی؛

دومین همایش مطالعات میان رشته‌ای قرآن برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ دومین همایش مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم در محور‌های «مطالعات قرآن و آموزش از راه دور»، «مطالعات قرآن و زبان شناسی»، «امکان سنجی مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم»، روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، بهمن زندی، رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور پیام‌نور با بیان اینکه تاکنون شمار بسیاری از علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: این همایش با مشارکت انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و انجمن زبان‌شناسی ایران و همچنین حضور اساتید دانشگاه تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی در زمینه تجلیل از سید محمدباقر حجتی نیز گفت: دکتر حجتی صاحب تالیفات بسیار ارزشمند در زمینه مطالعات قرآنی بوده و خدمات شایان تقدیری در زمینه قرآن‌پژوهی داشته است که بر خود لازم دانستیم در این همایش از خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی این استاد برجسته تقدیر کنیم.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند به وب‌سایت همایش به نشانی http://www.conference.pnu.ac.ir/Tehran-Quran مراجعه کنند.

این همایش در محورهای مختلفی از جمله «مطالعات قرآن و آموزش از راه دور»، « مطالعات قرآن و زبان شناسی»، «امکان سنجی مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم» ، روز پنج‌شنبه 10 اسفندماه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

captcha