تعداد کاندیدای خادمان قرآن از مرز هزار نفر گذشت/ مراسم تجلیل در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3694138
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

تعداد کاندیدای خادمان قرآن از مرز هزار نفر گذشت/ مراسم تجلیل در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

دبیر انجمن خادمان قرآن با بیان اینکه تعداد کاندیدای خادمان قرآن از مرز هزار نفر گذشت، گفت: با توجه به درخواست از نهادها برای معرفی خادمان قرآن، تعداد کاندیدا افزایش می‌‌یابد که خادمان این دوره در نمایشگاه قرآن تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن کریم معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن اظهار داشت: ما از حدود 6 ماه گذشته فراخوانی به تمامی ادارات کل استان‌های کشور اعلام کردیم و بنابر آیین‌نامه مقرر شد هر استان کاندیدای خود را در رشته‌های مختلف پس از بررسی و تهیه رزومه و آثار به دبیرخانه انجمن خادمان قرآن معرفی کند.

تنها 21 استان کاندیدای خادمان قرآن را معرفی کردند

وی با بیان اینکه تاکنون 21 استان اسامی کاندیداهای خود را ارسال کردند، افزود: منابع و اسامی از این استان‌ها دریافت شده و بالغ بر 500 نفر معرفی شده‌اند. البته در گنجینه دبیرخانه انجمن خادمان اسامی 500 نفر ثبت شده است که در مجموع اسامی بیش از هزار نفر کاندیدای انتخاب خادمان قرآن را داریم که باید در جلساتی با حضور نمایندگان 8 کمیته تخصصی سوابق این افراد بررسی شود.

پورمعین با اشاره به اینکه تعداد کاندیداهای خادمان قرآن از مرز هزار نفر گذشته است، گفت: با توجه به اینکه درخواست انتخاب و معرفی کاندیدا از سوی نهادها و دستگاه‌های قرآنی را نیز داشتیم، به طور حتم به این تعداد افزوده می‌شود اما فعلا تغییر خاصی در انتخاب خادمان قرآن نداریم و با همان روند گذشته انتخاب خادمان قرآن را پیگیری خواهیم کرد.

خادمان قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی می‌شوند

دبیر انجمن خادمان قرآن با بیان اینکه خادمان قرآن در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم معرفی و تجلیل می‌شوند، افزود: امیدواریم بیست‌وسومین دوره این مراسم باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

مراسم تجلیل از خادمان قرآن در چند سال اخیر با مشکلات فراوانی روبرو بود به طوری که نه تنها زمان هر دوره از آن چندین بار به تعویق افتاد بلکه حتی رئیس جمهور هم با وجود وعده‌های مسئولان در همایش حضور نیافت.
انتهای پیام

captcha