دغدغه‌های رهبری با جدیت بیشتری دنبال و اجرایی شوند
کد خبر: 3672599
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دغدغه‌های رهبری با جدیت بیشتری دنبال و اجرایی شوند

گروه فرهنگي: نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بصیرت، فتنه ستیزی، تهاجم فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، انقلابی بودن و سبک زندگی اسلامی مورد توجه جدی رهبر معظم انقلاب است و ضروری است در هر بخشی که فعالیت می‌کنیم نگاه جدی بر اجرایی شدن آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مجتبی زارعی، رئیس بسیج اساتید کشور که امروز 22 آذر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تعریف هر گونه رسالت و وظیفه‌ای برای بسیجیان، نباید آن‌ها را محدود کند چرا که روح بسیجی اقتضا می‌کند تا بسیجیان همواره نگاهی همه جانبه و جامع نسبت به مسائل داشته باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: رسول گرامی اسلام(ص) در جنگ خندق و در حالی که کمترین آذوقه و مهمات در اختیار مسلمان‌ها قرار داشت و آن‌ها مجبور بودند یک دانه خرما را نیز بین یکدیگر تقسیم کنند و به اندازه همه رزمندگان نیز شمشیر برای مبارزه وجود نداشت، قسم یاد کرد که قدرت‌های ظالم آن زمان را شکست خواهند داد.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: روح بسیجی همان کمک به مستضعفان، مظلومان و نیازمندان است که در شهدایی نظیر شهید بابایی این روحیه‌ی بخشش و کمک به دیگران در بالاترین سطح وجود داشت.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اینکه در مبانی دینی تأکید شده است که در قیامت اگر نماز انسان درست باشد، سایر اعمال پذیرفته می‌شود صرفاً به معنای نماز خواندن نیست، بلکه به معنای اقامه نماز و اقامه دین است که بخشی از آن را سردارانی نظیر حاج قاسم سلیمانی با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب محقق کرده‌اند.
وی بیان کرد: بصیرت، فتنه ستیزی، تهاجم فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، انقلابی بودن و سبک زندگی اسلامی مورد توجه جدی رهبر معظم انقلاب است و ضروری است در هر بخشی که فعالیت می‌کنیم نگاه جدی بر اجرایی شدن آن‌ها داشته باشیم.

captcha