برنامه زمانبندی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد
کد خبر: 3672591
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

برنامه زمانبندی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رقابت شرکت‌کنندگان رشته‌های مختلف ‌‌دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان طبق برنامه‌زمانبندی مشخص شده به میزبانی مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، رقابت شرکت کنندگان رشته‌های مختلف ‌‌دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان طبق برنامه‌زمانبندی مشخص شده به میزبانی مشهد در حال برگزاری است.
بنابر این گزارش، رقابت‌های این جشنواره در نوبت صبح چهارشنبه، 22 آذرماه از ساعت 8:30 الی 11 آغاز شده است و در نوبت بعدازظهر این روز و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و استراحت مسابقات از ساعت 15 تا 16:15 پیگیری می‌شود و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز این رقابت ها از ساعت 17 تا 21:30 ادامه خواهد یافت.
همچنین این رقابت ها در روز پنجشنبه، 23 آذرماه در نوبت صبح از ساعت 8:30 الی 11 پیگیری می شود و در ادامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر تا ساعت 14:15 مسابقات باقی مانده برگزار خواهد شد و سپس بعد از استراحت و اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30 الی 21 اختتامیه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.
مسابقات بخش آقایان در مجتمع اقامتی آفتاب ولایت واقع در خیابان آیت‌الله بهجت(ره) و بانوان مجتمع اقامتی ولایت خیابان شارستان در حال پیگیری است.
علاه بر این، زیارت حرم مطهر رضوی و امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی و ... از جمله برنامه های جانبی این رقابت ها به شمار می رود.
گفتنی است، مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها سه‌شنبه، 21 آذرماه در جوار حرم رضوی برگزار شد و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۲ و ۲۳ آذرماه رقابت‌ها برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، اختتامیه ‌‌دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان پنجشنبه 23 آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع آفتاب ولایت با معرفی رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

captcha