جلسات هفتگی قرآن در روستای چاه خاصه با قدمت 15 سال +عکس
کد خبر: 3663558
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

جلسات هفتگی قرآن در روستای چاه خاصه با قدمت 15 سال +عکس

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه قرآن و هیئت متوسلین به حضرت رقیه (س) زیر نظر حسین آمنا در مسجد صاحب الزمان (عح) روستای چاه خاصه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ شب گذشته، سه‌شنبه، 23 آبان ماه جلسه قرآن و هیئت متوسلین به حضرت رقیه (س) در 10 کیلومتری مشهد مقدس، در مسجد صاحب الزمان واقع در روستای چاه خاصه زیر نظر حسین آمنا متخصص صوت و لحن قرآن برگزار شد.
این جلسه نورانی که با حضور محسن امامی معلم و مفسر قرآن برگزار شد پس از آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن به بیان روان و آسان ردیف ها و گوشه های دستگاه سگاه و صبا پرداخته شد و در بخش دیگر مراسم و طبق رسم مألوف هر هفته، یکی از نوجونان حاضر در جلسه مباحث مطروحه آن جلسه را روی تخته و برای حاضرین تدریس نمود.
گفتنی است که این جلسات، سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 20 و در 3 بخش؛ آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید – آموزش تخصصی صوت و لحن و قرائت دعای توسل واقع در جاده مشهد – شاندیز (10 کیلومتری مشهد) ویرانی 9 (روستای چاه خاصه) برگزار می‌شود که اکثر شرکت کنندگان نوجوان و جوان هستند.
علاقمندان به شرکت در این جلسات می توانند با ارسال عدد 437 به شماره 30001363000436 پیامک نموده تا از زمان و مکان دقیق این جلسات هفتگی مطلع شوند.
ابراهیم الهی   
captcha