نگاه روزنامه عصرقلم به نرخ بیکاری استان چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3655243
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

نگاه روزنامه عصرقلم به نرخ بیکاری استان چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: روزنامه عصرقلم در شماره 116 این نشریه در مطلبی با عنوان 'تبریک، رتبه اول بیکاری' به قلم مجید تقیان، نرخ بیکاری این استان در تابستان 96 را بررسی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از ایرنا، در بخش هایی از این مطلب آمده است: طبق گزارش جدید مرکز آمار ایران استانهای چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و خوزستان در تابستان 96 بالاترین نرخ بیکاری را به میزان 18.3، 18 و 14.9 درصد به خود اختصاص داده اند.
این مطلب، برخی سوء مدیریت ها را عامل بالا بودن نرخ بیکاری دانسته و تصریح می کند: گرچه برخی از مسئولان و مدیرانی هستند که در طول چهار سال گذشته عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته اند اما وقتی می بینیم یک جوان با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس مجبور است در استانهای همجوار به شغل های کاذب روی آورد تازه متوجه می شویم برخی افراد در منصبهای مدیریتی ضعیف عمل کرده اند و به دنبال منفعت خود بوده و دود این اهمال به چشم جوانان می رود.
مروری بر مهمترین اخبار استانهای چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، خوزستان و کهگلویه و بویراحمد از دیگر مطالب این شماره روزنامه عصرقلم است.

captcha