پیگیری مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش در مشهد
کد خبر: 3524738
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
در دومین روز صورت گرفت؛

پیگیری مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رقابت‌های شانزدهمین مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش که از ۳۱ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در مشهد آغاز شده است، امروز، اول شهریورماه در رشته‌های مختلف پیگیری شد.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، رقابت‌های شانزدهمین مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش که از ۳۱ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در مشهد آغاز شده است، امروز، اول شهریورماه در رشته‌های مختلف پیگیری شد.
پیگیری مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش در مشهد در دومین روز
بنابر این گزارش، امروز، اول شهریورماه و همزمان با دومین روز این رقابت‌ها، شرکت‌کنندگان آقا در رشته‌های اذان و حفظ و متسابقان بانو در همه رشته‌های حفظ به غیر از جزء 30 قرآن در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.
همچنین امروز، مسابقات رشته مفاهیم بانوان شاغل، همسران و فرزندان پسر و دختر نیز برگزار شد که پایان بخش برنامه‌های این روز برگزاری محفل انس با قرآن کریم از ساعت 18 در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی و با حضور قاریان برجسته از خانواده نیروی زمینی ارتش در شرق کشور و جلیل اشرافی، قاری برجسته مشهدی است.
پیگیری مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش در مشهد در دومین روز
برنامه روز آخر این رقابت‌ها، فردا، دوم شهریورماه از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود و شامل برگزاری مسابقات رشته حفظ 30 جزء بانوان شاغل، فرزندان دختر و پسر و مسابقات ترتیل بانوان است، علاوه بر این در بخش آقایان نیز رقابت‌های قرائت برگزار خواهد شد.
پیگیری مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش در مشهد در دومین روز
بر این اساس، در این رقابت‌ها حدود ۲۵۰ نفر از خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش شامل بانوان شاغل، همسران و فرزندان پسر حضور دارند که طی سه روز به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نیروی زمینی ارتش(نزاجا) در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به رقابت می‌پردازند.
مراسم اختتامیه این رقابت‌ها که در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم است، صبح چهارشنبه، سوم شهریورماه سال جاری در محل مجتمع ثامن‌الائمه(ع) ارتش در مشهد با معرفی نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.پیگیری مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش در مشهد در دومین روز
یادآور می‌شود، نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها، به مسابقات سراسری قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه می‌یابند.

captcha