قم؛ میزبان همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن
کد خبر: 3522980
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

قم؛ میزبان همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن الکریم از فردا، 26 مردادماه در استان قم برگزار می‌شود.

حیدر رستمی، مسئول ستاد هماهنگی امور مدارس جامعةالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به جامعةالقرآن الکریم هر ساله قبل از آغاز سال تحصیلی در قم تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: این همایش نیز از فردا، 26 مردادماه به مدت دو روز با حضور 80 مدیر مدرسه از مقطع پیش‌د‌بستانی تا متوسطه نوبت اول و دوم برگزار می‌شود.
رستمی با اشاره به برنامه‌های این همایش، عنوان کرد: مراسم افتتاحیه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين ناصر رفيعی، پژوهشگر و مدرس حوزه آغاز می‌شود و اختتامیه این مراسم نیز که چهارشنبه، 27 مردادماه برگزار خواهد شد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) انجام می‌گیرد.
مسئول ستاد هماهنگی امور مدارس جامعةالقرآن الکریم بیان کرد: طی این دو روز به ارائه مباحث قرآنی مدارس توسط کارشناسان قرآنی، مباحث آموزشی و سرفصل‌های آموزش و پرورش توسط کارشناسان آموزشی، ارائه مباحث مالی و اداری توسط کارشناسان امور اداره مالی پرداخته می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل کمیسیون تبادل تجربیات در راستای ارتقای آموزشی و فرهنگی مدارس طی این همایش دو روزه، عنوان کرد: برنامه از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه در سالن همایش‌های مؤسسه آغاز و طی دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌گیرد و عصر روز چهارشنه به کار خود پایان می‌دهد.
captcha