بزرگداشت «شهدای هفتم تیر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3509397
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
درخانه موزه شهید بهشتی؛

بزرگداشت «شهدای هفتم تیر» برگزار می‌شود

گروه جامعه: ویژه‌برنامه بزرگداشت «شهدای هفتم تیر»، باعنوان « نمازآخر- نمازخونین» با حضور مقامات کشوری و لشگری و خانواده شهید بهشتی در خانه موزه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ ویژه‌برنامه بزرگداشت «شهدای هفتم تیر»، با عنوان «نمازآخر- نمازخونین» با حضور ‌محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور‌، سیدحسین هاشمی استاندارتهران‌، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، خانواده آیت الله بهشتی، علی مطهری و محمدعلی وکیلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام دعایی و شخصیت‌های فرهنگی یکشنبه 6 تیرساعت 18 در خانه موزه شهید بهشتی به همت فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

‌در این ویژه‌برنامه محمد علی وکیلی نماینده مجلس به سخنرانی می‌پردازند. خاطره‌گویی حجت الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و علیرضا بهشتی (‌فرزند شهید) بخش دیگر این برنامه است‌.

همچنین کتاب تابستان سوم با اشعار گردآوری شده توسط استاد رحیم زریان در رثای شهید بهشتی در این مراسم رونمایی می‌شود. شعرخوانی شاعران آیینی بخش پایانی این برنامه خواهد بود.

اتاق شورای انقلاب، محلی که آیت‌الله بهشتی در کتابخانه و دفترکارش میزبان اقشار مختلف و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی بود، بخش محصولات فرهنگی، عکس واسناد از دوران کودکی تا بزرگسالی و مدارک دانشگاهی شهید بهشتی و... از بخش‌های این خانه موزه است .

این خانه موزه نقش ارزنده‌ای در ارایه آثار و اسناد و شناخت این سیاست مدار به مخاطبان دارد و آنها را با یکی از پیشگامان انقلاب شکوهمند اسلامی و یاران صدیق امام خمینی (ره)آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان شهید دستجردی(ظفر)، کوچه صبر، خیابان شهید مطهری، کوچه شهید بهشتی ،خانه موزه شهید بهشتی 22631583مراجعه کنند‌.
captcha