ضرورت پرداختن به دکترین مهدویت در مراکز تخصصی و پژوهشی
کد خبر: 2615955
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
حجت‌الاسلام موسوی اعظم تأکید کرد؛

ضرورت پرداختن به دکترین مهدویت در مراکز تخصصی و پژوهشی

گروه اجتماعی: مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدویت در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت پرداختن به دکترین مهدویت در مراکز تخصصی و پژوهشی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی‌اعظم، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 15 آذرماه در نشست رابطان فرهنگی مهدویت در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: بیش از 300 آیه در مورد حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) در قرآن کریم وجود دارد.
وی با بیان اینکه همواره باید در تعجیل ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کرد، افزود: بر اساس روایات متعدد انتظار فرج از برترین عبادت‌ها بوده و هر مسلمانی که بدون شناخت امام زمان خود بمیرد با مرگ جاهلیت از دنیا رفته است.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدویت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت پرداختن به دکترین مهدویت در مراکز تخصصی و پژوهشی، بیان کرد: فرهنگ مهدویت جزء معارف اصیل فکری شیعه است.
بنا بر این گزارش، همچنین، محمد ظاهر سیاوش، مدیر اجرایی بنیاد فرهنگی مهدویت کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه آزمون سراسری معارف مهدویت جمعه 12 دی امسال و همزمان با سراسر کشور به صورت تستی در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهلت نام نویسی اینترنتی برای شرکت در این آزمون تا 15 آذر سال جاری بوده و هزینه ثبت‌نام برای هر نفر نیز 10 هزار تومان است.
وی جوایز نفرات اول تا سوم این آزمون را به ترتیب شامل 10 میلیون ریال کمک هزینه سفر به حج، هفت میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و دو میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، عنوان کرد و یادآور شد: افراد برتر این آزمون در دوره آموزشی تربیت مربی شرکت کرده و پس از گذراندن دوره می‌توانند به عنوان مربی در زمینه گسترش فرهنگ و معارف مهدویت فعالیت کنند.

captcha