نقد و بررسی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در فرهنگسرای فردوس
کد خبر: 1428507
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

نقد و بررسی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در فرهنگسرای فردوس

گروه هنر: فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌‌آیند» نخستین ساخته بلند حامد محمدی در شصت‌ویکمین نشست سکانس خانه فیلم «فرهنگسرای فردوس» اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، خانه فیلم فرهنگسرای فردوس، دوشنبه 23 تیرماه در شصت‌و‌یکمین نشست سکانس خود با حضور عوامل فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و محمدرضا لطفی به عنوان مجری و منتقد، این فیلم را در بوته نقد قرار می‌دهد.

در خلاصه داستان «فرشته‌ها با هم می‌آیند» آمده است: «فرشته‌ها که بیایند حتما باید منتظر اتفاقاتی باشیم». حامد محمدی در نخستین ساخته بلند خود از بازیگرانی چون جواد عزتی،‌ نازنین بیاتی، رضا ناجی و بهاره ریاحی برای ایفای نقش‌ها بهره برده است.

در این فیلم سینمایی همایون اسعدیان مشاور کارگردان است و سایر عوامل عبارتند از؛ تهیه‌کننده: منوچهر محمدی،‌ برنامه‌ریز و دستیار: مریم هژیروند،‌ گروه کارگردانی: نگار جنیدی و امید جزینی،‌ منشی صحنه: ندا عاصف، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، ‌صدابردار: ساسان نخعی و طراح چهره‌پرداز: مهرداد میرکیانی.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه 23 تیرماه به  فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس حاصل کنند.

captcha